Jalan Bisma, Ubud, Indonesien
Det 3-stjärniga hotellet Surawan Bisma Ubud, som ligger i distriktet Ubud City-Centre och cirka 16 minuters gångavstånd från Ubuds kungliga palats, erbjuder soldäck och solterrass. Detta hotell har utsikt över poolen. Det erbjuder kemtvätt och rumstädning.
Här bor du 2 km från Rudana-museet och 2,1 km från Ubuds apskog. Kulturella sevärdheter i området är Neka konstmuseum (3 km) och Renässansmuseet Blanco (2,2 km). Gästerna kan besöka Puri Lukisan Museum, som ligger mindre än 7 minuters promenad bort. I området finns ett antal shoppingställen, till exempel Ubuds marknad en kort bit från Surawan Bisma i Ubud. Busshållplatsen Kura Kura är belägen 450 meter från det här hotellet.
De 14 rummen har sitthörna, samt luftkonditionering. Vissa badrum har även en separat toalett samt bekvämligheter som hårtorkar.
De närliggande restaurangerna inkluderar Warung Gauri, som ligger ett stenkast från Surawan Bisma.
Kolla in de noggrant utvalda restaurangerna och sevärdheterna i närheten av hotellet
Dölj ställen i närheten
Ta reda på vad andra gäster säger om Surawan Bisma Ubud!
För din bekvämlighet har vi samlat recensionerna från flera källor.
August
2024-04-12
detta är ett lyxigt hotell i en ny byggnad. läget är bra och personalen är välkomnande och artig. det är på gångavstånd från centrum. rummen är stora och har mycket bekväm säng, dusch och balkong.
Nils
2024-04-12
Hotellet var väldigt rent och hade en trevlig personal och god frukost. Rummet var luftigt och rent och hade en fin utsikt. Det fanns terrass, kaffe och soffbord och en mycket bekväm säng. Servicen var underbar. Det var bekvämt att ha privat parkering på plats...
Einar
2024-04-09
Väldigt rent hotell, fantastiskt och bra läge. Rummen med traditionell inredningsstil. Mycket bekväma sängar, utmärkt personal, smaklig frukost. Perfekt vistelse på vår semester.
Henrik
2024-01-13
Vi bodde här i 6 nätter. Det var en trevlig upplevelse. Frukosten hade ett brett urval av mat, inklusive underbar pannkakor och ägg. Rummet hade modernt badrum, gratis frukost och trevlig balkong och var stort och modernt.